Komitmen Zurich Malaysia terhadap pelanggan diiktiraf

Komitmen Zurich Malaysia terhadap pelanggan diiktiraf

Zurich Malaysia
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
Share on telegram

PETALING JAYA: Zurich Malaysia telah dinobatkan sebagai pemenang anugerah ‘Customer Service Initiative of the Year’ yang berprestij oleh ‘Insurance Asia Awards 2023’, atas dedikasinya dalam menyediakan perkhidmatan pelanggan terbaik melalui sistem ‘Online Appointment Booking’ yang inovatif. Majlis anugerah berkenaan yang berlangsung di Marina Bay Sands, Singapura pada 27 Julai, mengiktiraf syarikat-syarikat insurans terulung di Asia, yang telah memberikan impak yang signifikan kepada pelanggan melalui produk, perkhidmatan dan penyelesaian yang cemerlang. ‘Insurance Asia Awards 2023’ telah menyatukan para peneraju industri, pemimpin berwawasan dan inovator untuk meraikan kecemerlangan dalam sektor insurans. Berdasarkan…

 

Sila Log Masuk atau Langgan untuk membaca berita sepenuhnya

 

Tidak mahu terlepas? Ikuti kami di

 

BERITA BERKAITAN

Teruskan membaca

Nikmati akses tanpa had serendah RM9.90 sebulan

Sudah melanggan? Log Masuk untuk membaca berita sepenuhnya