PETALING JAYA: Syarikat kecantikan dan penjagaan diri, Tohtonku Sdn. Bhd. mengunjurkan pasaran halal domestik terus meningkat bagi tahun ini berdasarkan permintaan pasaran semasa.
Justeru Pengurus Pemasaran Kanan Tohtonku, Cecilia Lee berkata, pihaknya menyasarkan untuk meluaskan pasaran menerusi beberapa langkah dan strategi termasuk mempertingkatkan aspek bahan serta formulasi setiap produk keluarannya.
Selain itu katanya, syarikat tersebut akan merintis penggunaan bahan yang lebih baik dan bersih untuk memenuhi pasaran terutama di negara ini.
“Antara produk terbaru yang akan diketengahkan ialah Nutox Youth Restoring yang menggunakan sarang burung premium.
“Kita menitikberatkan segala aspek penggunaan bahan bagi memastikan kualiti berada pada tahap terbaik termasuk dilengkapi sistem penghantaran berkuasa tinggi iaitu Teknologi MIcro Targeting,” katanya dalam satu kenyataan baru-baru ini.
Kini, syarikat ini mempunyai lebih daripada 15 jenama utama di bawah rangkaian produknya termasuk Ammeltz YokoYoko, Kool Fever, Nutox, Nanowhite, Follow Me, Ubermen, Silkpro, Can Can dan King Kong.
Dalam pada itu beliau berkata, selain sarang burung premium, produk itu juga mengandungi Tremella Mushroom yang 400 kali kuasa penghidratan dan lima kali ganda kapasiti penghidratan Asid Hyaluronik.
“Formulasi ini dapat mengekalkan kelembapan kulit dan membekalkan kolagen secara berterusan sepanjang hari untuk keberkesanannya.
“Sejak 2006, kita telah merintis penggunaan sarang burung bagi produk keluaran syarikat untuk penjagaan kulit yang lebih efektif,” jelasnya. – UTUSAN