Ulasan makanan membantu atau merosakkan perniagaan?

Ulasan makanan membantu atau merosakkan perniagaan?

makanan
ULASAN makanan, sama ada positif atau negatif, adalah sebahagian daripada evolusi industri makanan dalam era digital kini.
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
Share on telegram

KRITIKAN pengulas-pengulas makanan sama ada yang profesional mahupun pengguna mengundang kebimbangan kepada pengusaha restoran. Ulasan negatif mampu tersebar dengan pantas dan mungkin memberi impak kepada perniagaan, malah boleh menjejaskan keyakinan pelanggan sedia ada dan yang berpotensi. Walau bagaimanapun, maklum balas ini merupakan peluang yang baik untuk mengenal pasti kelemahan dan meningkatkan mutu perkhidmatan dari masa ke semasa. Pemilik restoran yang bijak akan menggunakan kritikan ini sebagai panduan untuk penambahbaikan, bukannya mengambil sikap defensif. Input dari ulasan ini boleh dijadikan sebagai maklum balas percuma tentang kualiti perkhidmatan, menambah baik menu, sistem…

 

Sila Log Masuk atau Langgan untuk membaca berita sepenuhnya

 

Tidak mahu terlepas? Ikuti kami di

 

BERITA BERKAITAN

Teruskan membaca

Nikmati akses tanpa had serendah RM9.90 sebulan

Sudah melanggan? Log Masuk untuk membaca berita sepenuhnya