Dapur selebriti vs CEO, sasar 2,000 tablet untuk pelajar SPM - Utusan Malaysia

Dapur selebriti vs CEO, sasar 2,000 tablet untuk pelajar SPM

Poster menu dan selebriti terbabit dalam inisiatif berkenaan.
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
Share on telegram

Dapur Selebriti vs Dapur CEO menyasarkan RM1 juta dalam membeli 2,000 tablet untuk diagihkan kepada pelajar tingkatan lima mengikuti pembelajaran digital. Pengarah Urusan dan Ketua Pegawai Eksekutif, AEON CO. (M) BHD (AEON) Group Malaysia, Shafie Shamsuddin, berkata sejak penularan wabak Covid-19, pelbagai dugaan dan cabaran di dalam kehidupan seharian termasuk cabaran penyesuaian penggunaan peralatan teknologi dalam sesi pengajaran dan pembelajaran di rumah (PdPR). “Kajian Kementerian Pendidikan, mendedahkan 37 peratus pelajar tidak mempunyai sebarang peranti elektronik dalam mengikuti PdPR. Justeru kami merasa perlu membantu pelajar yang bakal menghadapi peperiksaan Sijil Pelajaran…

 

Sila Log Masuk atau Langgan untuk membaca berita sepenuhnya

 

Tidak mahu terlepas? Ikuti kami di

 

BERITA BERKAITAN

Teruskan membaca

Nikmati akses tanpa had serendah RM9.90 sebulan

Sudah melanggan? Log Masuk untuk membaca berita sepenuhnya