Kedudukan teks ‘Truly Asia’ dalam logo dikritik - Utusan Malaysia

Kedudukan teks ‘Truly Asia’ dalam logo dikritik

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
Share on telegram

KUALA LUMPUR 23 Julai – Logo kempen Melawat Malaysia 2020 yang dilancarkan semalam mendapat kritikan warga maya berikutan perkataan ‘Truly Asia’ yang dianggap berada pada kedudukan tidak sesuai. Seorang pemilik akaun Twitter, Elida Bustaman yang memuat naik status dalam laman akaun media sosialnya berkenaan perkara itu menerima maklum balas sama daripada warga maya yang memberi komen kepada status tersebut. “Saya nak support (sokong) tapi ‘Visit Truly Asia Malaysia 2020’ itu triggers my inner grammar Nazi (mencetuskan sisi ‘Nazi’ tatabahasa saya.). “Who else is bothered by the weird text placement? (Siapa…

 

Sila Log Masuk atau Langgan untuk membaca berita sepenuhnya

 

Tidak mahu terlepas? Ikuti kami di

 

BERITA BERKAITAN

Teruskan membaca

Nikmati akses tanpa had serendah RM9.90 sebulan

Sudah melanggan? Log Masuk untuk membaca berita sepenuhnya