Alibaba Group lancar 
Minggu Malaysia di China - Utusan Malaysia

Alibaba Group lancar 
Minggu Malaysia di China

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
Share on telegram

HANGZHOU 6 Julai – Kumpulan Alibaba melancarkan kempen ‘Minggu Malaysia’ hari ini, suatu kejayaan eDagang antara Malaysia dan China menerusi inisiatif Zon Perdagangan Bebas Digital (DFTZ). Kempen itu yang ber­akhir pada 12 Julai ini bertujuan menarik pengguna China untuk membeli produk Malaysia menerusi pasaran dalam talian, yang merupakan sebahagian daripada komitmen berterusan Alibaba kepada Malaysia, hab elektronik pertama Platform Perdagangan Dunia (eWTP) di luar China. Ketua Pegawai Operasi Ekonomi Digital Malaysia (MDEC), Datuk Ng Wan Peng berkata, inisiatif Ming­gu Malaysia itu menawarkan pelbagai peluang eDagang. Bercakap kepada pemberita di sini…

 

Sila Log Masuk atau Langgan untuk membaca berita sepenuhnya

 

Tidak mahu terlepas? Ikuti kami di

 

BERITA BERKAITAN

Teruskan membaca

Nikmati akses tanpa had serendah RM9.90 sebulan

Sudah melanggan? Log Masuk untuk membaca berita sepenuhnya