Ekspresi kejayaan tanpa bahayakan diri - Utusan Malaysia

Ekspresi kejayaan tanpa bahayakan diri

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
Share on telegram

Strategi pemasaran dengan mempamerkan kemewahan boleh mengancam keselamatan dan tidak memberi impak menyeluruh terhadap pengukuhan jenama produk. DERETAN kereta mewah jenama Lexus, BMW, Mercedes, Ferrari, Audi dan Porsche milik usahawan DYXY Cosmetic Sdn. Bhd. (DYXY) diletakkan di luar bangunan syarikat tersebut di Taman Dagang, Kuala Lumpur. DYXY ditubuhkan pada penghujung tahun 2016 merupakan syarikat produk kecantikan yang menawarkan Krim BC, DYXY Green Tea Mineral Face Mist, DYXY Face Brush, Curve Fibre Mascara dan DYXY Matte Lipstick. Meskipun syarikat berkenaan baru menempa nama dalam dunia kecantikan namun pencapaian luar biasanya wajar…

 

Sila Log Masuk atau Langgan untuk membaca berita sepenuhnya

 

Tidak mahu terlepas? Ikuti kami di

 

BERITA BERKAITAN

Teruskan membaca

Nikmati akses tanpa had serendah RM9.90 sebulan

Sudah melanggan? Log Masuk untuk membaca berita sepenuhnya