Argos bayar RM3.2 juta kepada pelanggan - Utusan Malaysia

Argos bayar RM3.2 juta kepada pelanggan

SEMUA pelanggan yang terkesan akan mendapat bayaran semula dalam bentuk baucar e-kad bernilai 5 pound. -AGENSI
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
Share on telegram

LONDON: Syarikat jualan runcit, Argos akan melakukan pembayaran semula sebanyak 570,000 pound (RM3.2 juta) kepada 114,000 pelanggan selepas melanggar syarat mengenai jaminan waranti yang sudah melebihi tempoh setahun.  Lapor Daily Mail, syarikat yang dimiliki oleh Sainsbury itu melanggar perjanjian kerana gagal memberi peringatan kepada pembeli mengenai pilihan untuk membeli belah tersebut.   Semua pelanggan yang terkesan akan mendapat bayaran semula dalam bentuk baucar e-kad 5 pound (RM28) serta akan dihubungi oleh Argos selepas campur tangan pemerhati Pihak Berkuasa Persaingan dan Pasaran.  Lanjutan waranti membenarkan pelanggan membayar bagi meningkatkan dan melanjutkan perlindungan…

 

Sila Log Masuk atau Langgan untuk membaca berita sepenuhnya

 

Tidak mahu terlepas? Ikuti kami di

 

BERITA BERKAITAN

Teruskan membaca

Nikmati akses tanpa had serendah RM9.90 sebulan

Sudah melanggan? Log Masuk untuk membaca berita sepenuhnya