Dari peminat K-Pop kepada pengusaha sos Korea

Daripada peminat K-Pop kepada pengusaha sos Korea

NUR Asiah Kuzaiman mempunyai 30 produk termasuk sos Korea yang dipasarkan di bawah jenama Tikitaka.
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
Share on telegram

BERMULA dengan minat pada musik K-Pop, Pengasas Asiah Kuzaiman Enterprise, Nur Asiah Kuzaiman, 34, kini sudah menjadi pengusaha sos Korea dengan pensijilan halal daripada Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim). Perniagaan yang diusahakan bersama dengan suaminya, Aswad Latif, 38, sebagai Pengasas Bersama itu menjadi pilihan ramai pengusaha makanan Korea dalam penyediaan makanan mereka serta boleh didapati di pasaran untuk pengguna am secara terus. Nur Asiah yang mula berminat untuk terlibat dalam bidang makanan dan minuman (F&B) semasa tahun akhir pengajian Sarjana Kejuruteraan Mekanikal di Universiti Teknologi Mara (UiTM), Shah Alam. Katanya,…

 

Sila Log Masuk atau Langgan untuk membaca berita sepenuhnya

 

Tidak mahu terlepas? Ikuti kami di

 

BERITA BERKAITAN

Teruskan membaca

Nikmati akses tanpa had serendah RM9.90 sebulan

Sudah melanggan? Log Masuk untuk membaca berita sepenuhnya