F&N lancar kempen `Biar Ori, Baru Sempoi'

F&N lancar kempen `Biar Ori, Baru Sempoi’

MAJLIS pelancaran kempen F&N `Biar Ori, Baru Sempoi'.
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
Share on telegram

PETALING JAYA: F&N Beverages Marketing Sdn. Bhd. (F&N) melancarkan kempen “Biar Ori, Baru Sempoi” bagi menawarkan kepada rakyat Malaysia teh tarik kegemaran mereka yang boleh dinikmati tidak kira di mana sahaja. Kempen itu dianjurkan bagi mengukuhkan lagi kedudukan jenama F&N dengan menampilkan video dan lagu tema baharu yang disampaikan secara eksklusif oleh penyanyi dan rapper terkenal tempatan, MK K-Clique. “Kempen F&N Teh Tarik baharu ini bertujuan untuk menarik perhatian generasi muda Malaysia dengan cara yang ceria lagi bertenaga dan mengujakan. Ia juga membolehkan mereka menikmati Teh Tarik kegemaran pada bila-bila…

 

Sila Log Masuk atau Langgan untuk membaca berita sepenuhnya

 

Tidak mahu terlepas? Ikuti kami di

 

BERITA BERKAITAN

Teruskan membaca

Nikmati akses tanpa had serendah RM9.90 sebulan

Sudah melanggan? Log Masuk untuk membaca berita sepenuhnya