Ikano Centres meneruskan rancangan pertumbuhannya sebagai tempat pertemuan di Malaysia dan Thailand - Utusan Malaysia

Ikano Centres meneruskan rancangan pertumbuhannya sebagai tempat pertemuan di Malaysia dan Thailand

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
Share on telegram

PETALING JAYA: Ikano Centres, iaitu sebahagian dari Ikano Retail, meneruskan pendekatan saluran-omni untuk perniagaan pusat beli-belah walaupun berdepan dengan arahan penutupan operasi perniagaan hartanah dan pusat beli-belah  akibat dilanda Covid-19. Walaupun orang ramai sudah mula kembali mengunjungi pusat beli-belah, Ikano Centres sebahagian daripada IKEA tetap memberi keutamaan pada usaha penambahbaikan dalam mempertingkatkan keperluan pengguna yang semakin berkembang. Dengan memiliki lima pusat beli-belah dalam portfolionya – IPC, MyTOWN, Toppen dan Batu Kawan di Malaysia, serta Megabangna di Thailand, Ikano Centres telah mengekalkan kadar sewa yang normal iaitu sebanyak 92% di seluruh…

 

Sila Log Masuk atau Langgan untuk membaca berita sepenuhnya

 

Tidak mahu terlepas? Ikuti kami di

 

BERITA BERKAITAN

Teruskan membaca

Nikmati akses tanpa had serendah RM9.90 sebulan

Sudah melanggan? Log Masuk untuk membaca berita sepenuhnya