Peniaga mesti rebut peluang besar jualan dalam talian

Peniaga mesti rebut peluang besar jualan dalam talian

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
Share on telegram

Baru-baru ini Utusan Malaysia melaporkan kekecewaan peniaga-peniaga bazar Aidilfitri sekitar Jalan Tuanku Abdul Rahman, Chow Kit dan Masjid India di ibu negara yang kecewa apabila barangan jualan mereka tidak laku walaupun ribuan pengunjung ke lokasi itu. Keluhan sama diterima daripada peniaga-peniaga di beberapa buah negeri. Hasil tinjauan mendapati bazar Aidilfitri di sana suram tidak seperti suasana lima atau 10 tahun dahulu. Dikatakan antara faktornya orang ramai lebih memilih berbelanja secara dalam talian daripada membeli di bazar Aidilfitri. Dilaporkan juga, kewujudan platform e-dagang yang menawarkan harga murah menyaksikan premis kedai fizikal…

 

Sila Log Masuk atau Langgan untuk membaca berita sepenuhnya

 

Teruskan membaca

Nikmati akses tanpa had serendah RM9.90 sebulan

Sudah melanggan? Log Masuk untuk membaca berita sepenuhnya