Ranhill SAJ diminta tingkat kualiti perkhidmatan - Utusan Malaysia

Ranhill SAJ diminta tingkat kualiti perkhidmatan

MOHD. JAFNI Md Syukor (dua dari kiri) melihat kualiti air bersih yang disalurkan ke dalam tangki ketika meninjau masalah bekalan gangguan air di Felda Bukit Permai, Kulai.
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
Share on telegram

KULAI: Syarikat pengendali air, Ranhill SAJ diminta meningkatkan kualiti perkhidmatan, khususnya bagi memastikan tidak berlaku gangguan bekalan pada musim perayaan. Pengerusi Jawatankuasa Perumahan dan Kerajaan Tempatan negeri, Datuk Mohd. Jafni Md. Shukor berkata, syarikat tersebut nyata gagal susulan gangguan bekalan air di sekitar Felda Bukit Permai, di sini sehingga menjejaskan lebih 1,000 kediaman khususnya pada 1 Syawal lalu. “Saya mewakili penduduk di sini sangat kecewa dengan apa yang berlaku. Dua minggu lalu saya telah melawat tangki air di Mengkibol, pihak Ranhill SAJ telah membentangkan pelan tindakan mereka bagi mengatasi gangguan…

 

Sila Log Masuk atau Langgan untuk membaca berita sepenuhnya

 

Tidak mahu terlepas? Ikuti kami di

 

BERITA BERKAITAN

Teruskan membaca

Nikmati akses tanpa had serendah RM9.90 sebulan

Sudah melanggan? Log Masuk untuk membaca berita sepenuhnya